Jeg bruger Trendsales FLITTIGT til både køb og salg (http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=148875) Jeg går også i genbrugsforretnigner. Jeg køber IKKE brugt undertøj og brugte sokker, dog.
Har du en BLOG??!!! Om TØJ???!! WAUW!!!!! Lad mig da LIGE få armene ned, så jeg kan lave dig en hat af papir!
Jeg gad så godt, kunne finde fund i genbrugsbutikker osv. Men efter flere forsøg har jeg måske bare fundet ud af at det ikke lige er "mig". Men jeg synes ofte at sættene bliver stylet rigtig fedt, og jeg har meget respekt for folk der køber i genbrugsbutikker.
Jeg plejede at købe meget i genbrugsbutikker i mine to første gymnasieår - fik ikke SU i gymnasiet og mit månedlige budget var på 200 kr max de første år. Der var det ret fedt overhovedet at kunne føle at jeg havde fået noget nyt en gang i mellem. Synes tit man kan finde fine ting i provinsens genbrugsbutikker, men det er ret tørt med pænt og billigt genbrug i Københavnsområdet, efter min mening. Køber dog gladeligt tøj på trendsales og dba. Især tøj til 2000 - 3000 kr, som er uden for mit budgets rækkevidde. Jeg kan finde det til en femtedel af prisen tit, og så er der jo råd til en del mere
Jeg køber meget second hand Bruger flittigt facebooks salgsgrupper, genbrugsbutikker og bare veninderne. Elsker det! Man kan finde så ufattelig mange fede og ikke mindst billige ting i genbrug.
The word you're looking for is .. anywaaay - Ross, ja, ham fra Friends.
Som overskriften lyder:
Køber du Second Hand? Her tænker jeg både på FB og trendsales osv?
Hvad er dit forhold til tøj, andre har brugt og gået med?
Sælger du selv dit tøj videre?
Jeg går aldrig i genbrugsbutikker, men kan godt finde på at købe noget privat. Jeg sælger ofte ud af mit eget tøj
Jeg bruger Trendsales FLITTIGT til både køb og salg (http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=148875)
Har du en BLOG??!!! Om TØJ???!! WAUW!!!!! Lad mig da LIGE få armene ned, så jeg kan lave dig en hat af papir!Jeg går også i genbrugsforretnigner.
Jeg køber IKKE brugt undertøj og brugte sokker, dog.
Uhh jeg ville gerne købe second hand! Man kan gøre mange gode fund, men har aldrig fundet en god genbrug
EDIT: Jeg sælger tøj på trendsales, når jeg synes jeg har noget som andre måske vil have, men det bliver ikke til så meget længere desværre
Jeg gad så godt, kunne finde fund i genbrugsbutikker osv. Men efter flere forsøg har jeg måske bare fundet ud af at det ikke lige er "mig". Men jeg synes ofte at sættene bliver stylet rigtig fedt, og jeg har meget respekt for folk der køber i genbrugsbutikker.
:DJeg plejede at købe meget i genbrugsbutikker i mine to første gymnasieår - fik ikke SU i gymnasiet og mit månedlige budget var på 200 kr max de første år. Der var det ret fedt overhovedet at kunne føle at jeg havde fået noget nyt en gang i mellem.
Synes tit man kan finde fine ting i provinsens genbrugsbutikker, men det er ret tørt med pænt og billigt genbrug i Københavnsområdet, efter min mening.
Køber dog gladeligt tøj på trendsales og dba. Især tøj til 2000 - 3000 kr, som er uden for mit budgets rækkevidde. Jeg kan finde det til en femtedel af prisen tit, og så er der jo råd til en del mere
Jeg køber ikke rigtigt noget selv, men jeg sælger ud af mit eget
Jeg køber meget second hand
Bruger flittigt facebooks salgsgrupper, genbrugsbutikker og bare veninderne. Elsker det! Man kan finde så ufattelig mange fede og ikke mindst billige ting i genbrug.
The word you're looking for is .. anywaaay - Ross, ja, ham fra Friends.